Wednesday, August 31, 2011

目標

俾人觸動到神經,神了"目標"的經。
係時候梳理吓自己嘅目標。

-Y2Y-
最近做Y2Y d嘢嘅感覺同以前好大分別,可以說是麻木了,原因可能就喺目標度。
以前每做一個event都有個目標去衝。做park-o因為想香港發展sprint,總會話先睇吓Y2Y嘅park-o反應如何先決定發展sprint與否,所以2010年的park-o每場都很著緊。到今年,總會終於落實發展sprint,可喜可賀目標達成了,但接下來2011的park-o就像缺少了一個大目標,加入新元素找新賽區等"目標"都不足以令我"很著緊"。
park-o是值得keep的,但我應該放手了,放俾D學生搞都好,要留返條命重新掌握另一些可以令我很著緊的目標。

做Y2Y嘅目標不止sprint,香港一班跑山友都係我嘅目標,下一個目標應該就係"簡易得嚟又正規嘅定向+跑山比賽"。
短短哋嘅fell-running,長長哋嘅o-marathon,希望可以成真。

仲有一個5年前未了嘅目標: 97個point嘅定向比賽。 QCOC 10週年搞唔成,咪15週年搞囉,我當年講得出,今年要做得到。


-跑O-
2007年去完最後一年junior world champ,曾經與好友定下目標要2009年去跑第一個world champ,最後得個講字。
其實好簡單,每個星期分配返d時間操返體能,去world champ係目標,健康係得著。


-OA-
定向三大目標,呢樣排最後,但影響力卻是最大。
呢兩年堅持原則,應該做好嘅就盡力做好,希望兩年後有個熱血人接手。


然後我就可以兩年後放下一切向我2字頭最大嘅目標進發。



No comments: